X
Karantina Bölgesinde Görev Başındayız
0,00
25.08.2020
00:00

VEDAŞ Ekipleri, Hayatın Enerjisinin Kesilmemesi İçin Görev Başında

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), korona virüs pandemisi nedeniyle karantinaya alınan bölgelerde hayatın enerjisinin kesilmemesi için görev yapıyor.
Muş Valiliği tarafından karantina bölgesi ilan edilen Muş merkeze bağlı Bozbulut köyünde yaşayan bir aile, elektrik sayacının ve bağlantı hattının arızalanması nedeniyle elektriksiz kaldı. VEDAŞ’ın Alo 186 Çağrı Merkezini arayan ailenin yaşadığı elektrik kesintisi, VEDAŞ ekiplerinin karantina bölgesinde gerçekleştirdiği onarım çalışması sonucunda giderildi.
Şentürk: “Hayatın enerjisinin kesilmemesi için görev başındayız”
Karantina nedeniyle giriş ve çıkışların yasaklandığı köyde yapılan çalışma hakkında bilgi veren VEDAŞ Muş İl Müdürü Eşref Şentürk, “Karantina bölgesinden Alo 186 Çağrı Merkezimize yapılan arama sonrasında ekiplerimiz bölgeye giderek gerekli onarım çalışmasını yaptı ve haneyi yeniden enerjilendirdi. Karantina bölgesine giriş ve çıkışlarda uyulması gereken hijyen kurallarına yönelik personelimizi düzenli olarak eğitiyoruz. Karantina bölgesinde çalışan personelimizin sağlık durumları da iş yeri hekimlerimiz tarafından düzenli olarak takip ediliyor. Sürecin başından beri hastanelerimiz ve sağlık kuruluşlarımız başta olmak üzere hizmet bölgemizin geneline kesintisiz enerji vermek için teyakkuz halinde görev yapıyor, hayatın enerjisinin kesilmemesi için özverili ve gayretli çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın da rehavete kapılmadan sosyal mesafe, maske ve hijyen kurallarına dikkat etmelerini rica ediyorum” dedi.

Bakım, Onarım ve Yatırım Çalışmalarımız Tüm Hızıyla Sürüyor
0,00
27.07.2020
00:00

Bakım, Onarım ve Yatırım Çalışmalarımız Tüm Hızıyla Sürüyor

Van, Bitlis, Muş ve Hakkari illerinde elektrik dağıtım hizmeti veren Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), tüketicilerine kaliteli ve kesintisiz enerji arzı sağlayabilmek için gerçekleştirdiği bakım, onarım ve yatırım çalışmalarını sürdürüyor.
Hizmet kalitesini ve tüketici memnuniyetini sürekli artırmak için hizmet bölgelerinin tamamında yoğun bir çalışma içerisinde olduklarını belirten VEDAŞ Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, “Tüketicilerimizden gelen talepler ve dijital ortamdan aldığımız sistem raporları doğrultusunda bakım ve onarım çalışmalarımızın planlamasını yapıyoruz. Hizmet bölgemizin tamamında şebekemizi daha da güçlendirerek tüketicilerimize en iyi hizmeti sunabilmek için merkezden sınırın sıfır noktasına kadar her noktada çalışmalarımızı aralıksız olarak sürdürüyoruz” dedi.
Ağır kış şartlarının etkili olduğu bölgelerdeki hatların tamamının kontrolünü yaparak bu hatları güçlendirdiklerini ifade eden Okuducu, “Yatırım planlamamız doğrultusunda hatlarımızı yer altına alıyoruz. Yüksekova ilçemizde yaptığımız çalışması sonucunda Cengiz Topel Caddesi’ndeki elektrik şebekesini yer altına aldık. Hizmet verdiğimiz illerde hatların yer altına alınması çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Karayollarının yol genişletme çalışmaları sonrasında yolda kalan direklerin kaldırılması, şebekemize temas ederek arızaya neden olan ağaçların budanması, göçmen kuşların şebekemize temas ederek zarar görmesini engellemek için gerçekleştirdiğimiz izolasyon çalışması, izolatör değişimi, sokak aydınlatmalarının kontrolü, sehim alma, trafo ve dağıtım merkezlerinin bakım ve kontrolü, direk dikimi ve direk yenilemesi gibi bakım çalışmalarımız sonucunda hizmet kalitemizi artırarak tüketicilerimizin memnuniyetini geliştirmeyi hedefliyoruz. Yaz döneminde yaptığımız bu çalışmalar sonucunda şebekemizi çetin kış şartlarına da hazır hale getirmiş oluyoruz” ifadelerini kullandı.

Bayram Mesaisi
0,00
22.05.2020
00:00

VEDAŞ’tan Bayram Mesaisi

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), Ramazan Bayramı’nda da enerji arzında aksama yaşanmaması için hazırlıklarını tamamladı.

Van, Bitlis, Muş ve Hakkari illerinde yaklaşık 400 araç ve 1000 personel ile bayram süresince görev başında olacaklarını belirten VEDAŞ Sistem İşletme Grup Müdürü Beytullah Özbayram, “Pandemi nedeniyle sokağa çıkma kısıtlamasının olacağı ve halkımızın evde geçireceği bayram günlerinde verdiğimiz hizmette aksama yaşanmaması için gerekli tüm hazırlıklarımızı tamamladık. Elektrik dağıtım sektöründe ülkemizin en büyük akıllı şebeke sistemini yöneten merkezimiz, elektrik şebekesini dijital ortamda izleyerek arızalara uzaktan müdahale edebildiğimiz SCADA merkezimiz ve sahada 7/24 görev yapacak personelimiz ile bayram boyunca da kesintisiz enerji için görev başında olacağız” ifadesinde bulundu.
“İletişim kanallarımız 7/24 hizmet verecek”
Bayram süresince de vatandaşların kendilerine rahatlıkla ulaşabilmesi için tüm iletişim kanallarının 7/24 hizmet vereceğini belirten Özbayram, “186 telefon numaralı çağrı merkezimiz, www.vedas.com.tr internet sayfamızın online işlemler menüsü, 0 538 655 28 28 whatsapp ihbar hattımız, canlı chat sistemimiz ve alternatif diğer iletişim kanallarımızda görevli müşteri temsilcilerimiz bayram süresince de tüketicilerimize 7/24 hizmet verecektir. VEDAŞ ailesi olarak bayramın; sağlık, mutluluk ve hayırlar getirmesini diler, halkımızın mübarek Ramazan Bayramı’nı kutlarım” dedi.

Kaynak: https://www.sabah.com.tr/van/2020/05/21/vedastan-bayram-mesaisi

Bayrama Tüm Enerjimizle Hazırız
0,00
30.07.2020
00:00

Bayrama Tüm Enerjimizle Hazırız

VAN, Bitlis, Muş ve Hakkari'de, 2 Milyonu aşkın nüfusa elektrik dağıtım hizmeti veren Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ),tüketicilerine Kurban Bayramı'nda da kesintisiz enerji hizmeti verebilmek için hazırlıklarını tamamladı.

VEDAŞ Sistem İşletme Grup Müdürü Beytullah Özbayram, bayram süresince bölgede 400 araç ve 1000 personelle çalışma yapacaklarını söyledi. Bayram süresince her hangi bir  aksama yaşanmaması için görev başında olacaklarını anlatan Özbayram; "Elektrik dağıtım sektöründe ülkemizin en büyük akıllı şebeke sistemini yöneten merkezimiz, şebekemizi dijital ortamda izleyerek arızalara anında müdahale edeceğiz. Ekiplerimiz ve merkezimiz 7/24 sahada görev yapacak. Tüketicilerimize Kurban Bayramı'nda da kesintisiz enerji sunmak için görevimizin başında olacağız" dedi.

Tüketicilerden gelecek talepleri anında değerlendirebilmek için tüm iletişim kanallarının 24 saat esasına göre hizmet vereceğini belirten Özbayram; "Alo 186 Çağrı Merkezimiz, 0 538 655 28 28 numaralı whatsapp ihbar hattımız, internet sitemizin online işlemler menüsü, canlı chat sistemimiz ve diğer iletişim kanallarımızda görevli müşteri temsilcilerimiz, Kurban Bayramı boyunca da tüketicilerimize kesintisiz hizmet verecektir. VEDAŞ ailesi olarak, Kurban Bayramı'nın öncelikle sağlık, huzur ve mutluluklara vesile olmasını diler tüm halkımızın bayramınıen içten dileklerimizle kutlarız." diye konuştu.