VEDAŞ’ ta “Müşteri Odaklılık” anlayışıyla müşteri taleplerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı çözülmesini sağlarız.
Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığını, çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlayarak “Müşterinin Memnuniyetini” en üst seviyede tutulmasını sağlarız.
Müşteri talep ve şikâyetlerini ele alma sürecinde; politika ve hedefler oluşturulurken mevzuata dayalı şartları (Enerji Piyasası Denetleme Kurulu, Enerji Bakanlığı vb.), personelimizi ve müşteri beklentilerini dikkate alarak sürekli iyileştiririz.
Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.
VEDAŞ’ ın müşteri istekleri ve şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılmasını sağlayacak bir Müşteri Memnuniyeti yönetim sistemi oluşturulmasını ve uygulanmasını sağlarız.