X
Bayram Mesaisi
0,00
22.05.2020
00:00

VEDAŞ’tan Bayram Mesaisi

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), Ramazan Bayramı’nda da enerji arzında aksama yaşanmaması için hazırlıklarını tamamladı.

Van, Bitlis, Muş ve Hakkari illerinde yaklaşık 400 araç ve 1000 personel ile bayram süresince görev başında olacaklarını belirten VEDAŞ Sistem İşletme Grup Müdürü Beytullah Özbayram, “Pandemi nedeniyle sokağa çıkma kısıtlamasının olacağı ve halkımızın evde geçireceği bayram günlerinde verdiğimiz hizmette aksama yaşanmaması için gerekli tüm hazırlıklarımızı tamamladık. Elektrik dağıtım sektöründe ülkemizin en büyük akıllı şebeke sistemini yöneten merkezimiz, elektrik şebekesini dijital ortamda izleyerek arızalara uzaktan müdahale edebildiğimiz SCADA merkezimiz ve sahada 7/24 görev yapacak personelimiz ile bayram boyunca da kesintisiz enerji için görev başında olacağız” ifadesinde bulundu.
“İletişim kanallarımız 7/24 hizmet verecek”
Bayram süresince de vatandaşların kendilerine rahatlıkla ulaşabilmesi için tüm iletişim kanallarının 7/24 hizmet vereceğini belirten Özbayram, “186 telefon numaralı çağrı merkezimiz, www.vedas.com.tr internet sayfamızın online işlemler menüsü, 0 538 655 28 28 whatsapp ihbar hattımız, canlı chat sistemimiz ve alternatif diğer iletişim kanallarımızda görevli müşteri temsilcilerimiz bayram süresince de tüketicilerimize 7/24 hizmet verecektir. VEDAŞ ailesi olarak bayramın; sağlık, mutluluk ve hayırlar getirmesini diler, halkımızın mübarek Ramazan Bayramı’nı kutlarım” dedi.

Kaynak: https://www.sabah.com.tr/van/2020/05/21/vedastan-bayram-mesaisi

İletişimin Gücü
0,00
24.04.2020
00:00

VEDAŞ'TAN İŞİTME ENGELLİ TÜKETİCİLER İÇİN ÖRNEK HİZMET

4 ilde hizmet veren VEDAŞ, müşterileri için "iletişimin gücü engel tanımaz" videosu hazırlandı

VAN - Van, BitlisMuş ve Hakkari illerinde elektrik dağıtım hizmeti veren Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), korona virüs süresince sosyal izolasyonun önemini vurgulamak amacıyla işitme engeli olan tüketicileri için "iletişimin gücü engel tanımaz" konulu bir video hazırladı.

İşitme engeli olan vatandaşlar için hazırlanan video hakkında açıklama yapan VEDAŞ Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, "Sosyal izolasyonu sağlayarak salgın riskini en aza indirgemek için evde kalmak bu süreçte çok önemli. Şirketimizle ilgili tüm iş ve işlemler, 186 Çağrı Merkezimiz ve web sitemiz üzerinden rahatlıkla yapılabilmektedir. İşitme engeli olan tüketicilerimiz için de bir video hazırlayarak alternatif iletişim kanallarımız hakkında bilgilendirmede bulunduk. Halkımız, bu süreçte mümkün olduğu kadar evde kalsın. VEDAŞ ailesi olarak bizler hayatın enerjisinin kesilmemesi için sahada görev başındayız" dedi.

VEDAŞ Kurumsal İletişim personeli Aygül Faruk tarafından işaret diliyle anlatılan video içeriğinde ise "Korona virüsünden korunmak için sosyal izolasyonu sağlamak çok önemli. VEDAŞ ailesi olarak hayatın enerjisi kesilmesin diye 7/24 görev başındayız. Şirketimizle ilgili tüm işlemlerinizi hizmet noktalarımıza gelmeden web sitemiz üzerinden kolaylıkla yapabilirsiniz. Sen sağlığın için evde kal" mesajı verilirken, videonun sonunda da VEDAŞ'ın alternatif iletişim kanalları yer aldı.

Kaynak: https://www.haberler.com/vedas-tan-isitme-engelli-tuketiciler-icin-ornek-13150712-haberi/

Ekiplerimiz Görev Başında
0,00
27.04.2020
00:00

VEDAŞ EKİPLERİ 7 GÜN 24 SAAT GÖREV BAŞINDA

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) ekipleri, yeni korona virüsle mücadele kapsamında sosyal izolasyonu sağlamak ve salgın riskini en aza indirgemek için büyük şehirlerde hafta sonlarında sokağa çıkma kısıtlamasının yapıldığı, diğer günlerde de vatandaşların zorunlu haller dışında evde kaldığı bu süreçte hayatın enerjisinin kesilmemesi için 7/24 görev yapıyor.
Van, Bitlis, Muş ve Hakkari illerinde enerji arzında aksama yaşanmaması için merkezden sınırın sıfır noktasına kadar çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini ifade eden VEDAŞ Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, “Korona virüs ile özveriyle mücadele eden, her biri birer kahraman olan sağlıkçılarımızın çalışmalarında aksama yaşanmaması, sağlık kuruluşlarımızda bir an bile enerji kesintisi yaşanmaması için teyakkuz halinde görev yapıyoruz. Halkımızın evde kaldığı, hayatın evlere sığdığı bu süreçte evlerimizde de enerji kesintisi olmaması için sorumluluk bilinciyle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ekiplerimiz, bu süreçte sadece arıza olan bölgelerde değil, trafo ve pano kontrolleri, iletken ve izolatörlerde izolasyon yapılması, iletkenlere temas eden ağaçların budanması gibi arızaları önleyici çalışmalar da gerçekleştiriyor. Yine bu süreçte tüketicilerimiz hizmet noktalarımıza gelmeden online iletişim mecralarımızdan tüm iş ve işlemlerini rahatlıkla yapabilmektedir. 186 numaralı Çağrı Merkezimiz 7/24 vatandaşlarımıza hizmet vermek için görev yapmaktadır” dedi.

Kaynak: https://www.haberturk.com/van-haberleri/77504575-vedas-ekipleri-7-gun-24-saat-gorev-basinda

Çalışmalar Hız Kesmeden Devam Ediyor
0,00
8.05.2020
00:00

VEDAŞ ÇALIŞMALARINA SON HIZ DEVAM EDİYOR

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) Muş İl Müdürlüğü, yeni koronavirüs nedeniyle hayatın evlere sığdığı bu günlerde enerji arzında aksama yaşanmaması için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) Muş İl Müdürlüğü, yeni koronavirüs nedeniyle hayatın evlere sığdığı bu günlerde enerji arzında aksama yaşanmaması için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) Muş İl Müdürlüğü merkez ve ilçelerde yatığı çalışmalar son hızla devam ediyor. Dünyayı etkisi altına alan koronavirüs ile mücadele de vatandaşların yaşamlarının büyük bir kısmının evlerde geçmesi dolayısıyla elektrik enerjisi hayatın bir parçası haline geldiği gözlemleniyor. VEDAŞ Muş İl Müdürlüğünde görev yapan ekipler vatandaşların bu süreçte evlerinde mağdur olmamaları için ellerinden gelen tüm çabayı sarf ediyorlar.
Hastaneler ve sağlık kuruluşları başta olmak üzere enerji arzında aksama yaşanmaması için teyakkuz halinde görev yaptıklarını belirten VEDAŞ Muş İl Müdürü Eşref Şentürk; “Sosyal izolasyonu sağlamak için halkımızın evde kaldığı bu süreçte enerji arzında aksama yaşanmaması için 7/24 görev başındayız. Onarım çalışmalarının yanı sıra, trafo ve pano kontrolleri, iletkenlere temas eden ağaçların budanması, şebeke izolasyonu gibi önleyici arıza çalışmalarımızı da titizlikle sürdürmekteyiz. Muş merkez, ilçeler ve köylerimizde vatandaşlarımızın bu süreci evlerinde huzur içerisinde geçirmesi için çalışıyoruz. Ayrıca virüs salgınının yayılmasını önlemek için vatandaşlarımızın bu süreçte evde kalmaları büyük önem arz ediyor. Şirketimiz ile ilgili bir işlemi olan tüketicimiz, 186 numaralı çağrı merkezimizden, vedas.com.tr internet sitemizden, 0 538 655 28 28 numaralı whatsapp hattımızdan ya da diğer iletişim kanallarımızdan tüm işlemlerini rahatlıkla yapabilmektedir.” dedi.

VEDAŞ Karantina Bölgesinde Görev Başında
0,00
13.05.2020
00:00

KARANTİNADAKİ AİLENİN YARDIMINA VEDAŞ KOŞTU

Covid-19 süresince hayatın enerjisinin kesilmemesi için ilk günden itibaren görev başında olan VEDAŞ ekipleri, karantina bölgelerinde de enerji kesintisi yaşanmaması için yoğun çaba gösteriyor.

Muş Valiliği tarafından karantina bölgesi ilan edilen Malazgirt İlçesine bağlı Kuruca köyünde yaşayan bir aile elektrik sayacının ve bağlantı hattının yanması nedeniyle elektriksiz kaldı.

VEDAŞ Çağrı Merkezini arayan ailenin yaşadığı elektrik kesintisi, VEDAŞ ekiplerinin karantina bölgesinde gerçekleştirdiği onarım çalışması sonucunda giderildi.

Karantina nedeniyle giriş ve çıkışların yasaklandığı köyde yapılan onarım çalışması hakkında bilgi veren VEDAŞ Şirket Müdürü Emrullah Okuducu “Yasal izinlerimizi ve koruyucu tüm sağlık tedbirlerimizi aldıktan sonra karantina bölgesindeki onarım çalışmamızı tamamladık. Köye giriş ve çıkışta hijyen kurallarına yüksek düzeyde önem verdik. Karantina bölgesinde görev yapan ekiplerimizin sağlık durumlarını düzenli olarak kontrol ediyoruz. Karantina bölgesinde kullanılan araç ve ekipmanlarımızı dezenfekte ettik. Sürecin başından beri başta hastanelerimiz ve sağlık kuruluşlarımız olmak üzere hizmet bölgemiz geneline kesintisiz enerji vermek için teyakkuz halinde görev yapıyoruz. Gece gündüz demeden karantina bölgesi dahi olsa kesintisiz enerji için merkezden sınırın sıfır noktasına kadar özveriyle fedakarca görev yapan çalışanlarımıza da ayrıca teşekkür ediyorum. Bu süreci dayanışma ruhuyla elbirliği ile atlatacağız, sürecin iyileşme sinyali verdiği bu günlerde halkımız, rehavete kapılmasın, evde kalmaya devam etsinler” diye konuştu.

Kaynak: https://www.superhaber.tv/karantinadaki-ailenin-yardimina-vedas-kostu-haber-276255

Online İSG Eğitimi
0,00
17.04.2020
00:00

VEDAŞ’TAN KORONA VİRÜS TEDBİRLERİ

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ), korona virüsüyle mücadelede hem vatandaşları hem de çalışanlarını salgın riskinden korumak için maksimum düzeyde önlemler alarak hizmet binalarını ve hizmet araçlarını düzenli olarak dezenfekte ederek personelin sağlık durumlarını da günlük olarak takip ederek 6331 Sayılı İş Kanunun gereğince personeline iş sağlığı ve güvenliği (İSG) eğitimi verdi.
Korona virüs ile mücadele kapsamında sosyal mesafeyi korumak için online olarak verilen eğitim hakkında bilgi veren VEDAŞ Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, “İçerisinde bulunduğumuz bu zorlu süreçte hayatın enerjisinin kesilmemesi için bizler 7/24 sahada görev başındayız. Bu süreçte çalışanlarımızı hem salgın riskinden korumak hem de rutin çalışmalarını sürdürürken karşılaşabilecekleri potansiyel tehlikelerden uzak tutabilmek amacıyla sürekli olarak İSG eğitimlerimizi sürdürüyoruz. Online İSG eğitimlerimiz kapsamında, korona virüsten korunmak için alınacak tedbirler, yangın, elektrik çarpması, ilk yardım gibi konularda personelimize yeni bilgiler aktarıyor, mevcut bilgilerini pekiştiriyoruz. Tüketicilerimize kesintisiz enerji sağlamak için özverili çalışmalarımızı sürdürürken, personelimizi ve etkileşimde olacakları vatandaşlarımızı korumak için tüm önlemleri alıyoruz” dedi.

Kaynak: https://www.haberturk.com/van-haberleri/77246596-vedastan-korona-virus-tedbirleri

Gezici Hizmet Ofisimizle Hizmet Veriyoruz
0,00
10.04.2020
00:00

VEDAŞ, GEZİCİ HİZMET OFİSİYLE HİZMET VERİYOR

VAN,(DHA)-VANGÖLÜ Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (VEDAŞ), koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında,sosyal izolasyonu sağlamak için evlerinde kalan vatandaşlara gezici hizmet ofisiyle hizmet vermeye başladı.

VEDAŞ, Van, Muş, Bitlis ve Hakkari illerine bağlı kırsal mahallelerde yaşayan tüketiciler için, gezici hizmet ofisi uygulaması başlattı.
Konu ile ilgili VEDAŞ'tan yapılan açıklamada şu cümlelere yer verildi:
"Şirket faaliyetlerimizle ilgili tüm iş ve işlemler, 186 çağrı merkezimizden ya da online olarak rahatlıkla yapılabilmektedir. Ancak yüz yüze görüşme alışkanlığından vazgeçmeyen vatandaşlarımız hizmet noktalarımıza gelmekte. Bu durum da sosyal izolasyona zarar vermektedir. Özellikle kırsal bölgelerden toplu taşıma araçlarıyla hizmet noktalarımıza kadar gelen vatandaşlarımızın hem kendi sağlığını, hem de etkileşimde olduğu kişilerin sağlığını korumak amacıyla gezici hizmet ofisi uygulamasını başlattık. Uzmanların kritik dönemler olarak belirlediği bu süreçte toplum sağlığını korumak ve salgın riskini en aza indirebilmek için yönetici, ofis ve saha çalışanlarımızdan oluşan gezici hizmet ofisimizle vatandaşlarımız bize gelmeden biz onlara gidiyoruz. Taleplerini yerinde değerlendiriyoruz. Muhtarlarımızla koordineli olarak yaptığımız bu çalışmada sosyal mesafe ve hijyen kurallarına büyük özen gösteriyoruz. Gittiğimiz yerlerde abonelik işlemleri, sokak aydınlatma, direk talebi, sayaç işlemleri, fatura işlemleri gibi vatandaşlarımızdan gelen talepleri değerlendiriyoruz."

 Kasımoğlu Mahalle Muhtarı Hikmet Yücebaş, gezici hizmet ofisi ile yerinde hizmet uygulamasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek “Bizim ve toplumumuzun sağlığını önemseyip, hizmeti kapımıza kadar getiren, 'siz evde kalın biz size geliriz' diyen hizmet anlayışına çok teşekkür ederiz. İnsanlar evden çıkmaya çekinirken, onlar hizmet için buralara kadar geldiler. Allah onlardan razı olsun." dedi.

Kaynak: https://www.milliyet.com.tr/yerel-haberler/van/vedas-gezici-hizmet-ofisiyle-abonelerine-hizme-6185184

Kıyasen Fatura Hakkında Bilgilendirme
0,00
4.04.2020
00:00

VEDAŞ’TAN SAYAÇ OKUMA AÇIKLAMASI

 

Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, Kovid-19 ile mücadele kapsamında salgının yayılmasını engellemek, sosyal izolasyonu en iyi şekilde sağlamak, tüketicilerin ve sektör çalışanlarının sağlığını korumak amacıyla Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından yapılan düzenleme gereğince alınan tedbirler hakkında açıklamada bulundu.

“Tüm sayaçlar aylık olarak okunmaya devam edecek”

Sayaçların aylık olarak okunacağını ve faturaların aylık olarak düzenlenmeye devam edileceğini ifade eden Okuducu’nun açıklamaları şu şekilde: “Kovid-19 ile mücadelede halkımızın ve sektör çalışanlarının sağlığını korumak amacıyla EPDK tarafından yeni bir düzenleme yapıldı.

Bu kapsamda; karantinaya alınan ve idari kararlarla sayaç okumalarının durdurulduğu yerleşim yerleri ile sayaç okuma yapan çalışanların sosyal mesafelerini koruyamayacağı durumlar için geçerli olacak ve yalnız bu durumlar için kıyasen fatura yöntemi izlenecektir. Sadece belirtilen bölgelerdeki abonelere, son iki yıllık tüketimleri baz alınarak her ay kıyasen fatura düzenlenecektir. Kıyasen fatura düzenleme uygulaması, EPDK’nın belirttiği yerler için geçerli olup diğer tesisatlar için sayaç okumaları rutin seyrinde devam edecektir. Bu kapsamda sayaçları okunamadığı için kıyasen fatura düzenlenen tüketicilere SMS, e-fatura, e-posta vb. yöntemlerle faturalarını ulaştıracağız. Bu nedenle tüketicilerimizin abone bilgilerini 186 numaralı Çağrı Merkezimizden ve alternatif iletişim kanallarımızdan güncellemelerini bir kez daha rica ediyoruz.

Elektrik dağıtım sektöründe Türkiye’nin en büyük akıllı şebeke sistemlerine sahip olduklarını kaydeden Okuducu “Akıllı şebeke sistemimiz sayesinde hizmet bölgemizdeki sayaçların %40’ını uzaktan okuyabiliyoruz. Yine hizmet bölgemizde karantinaya alınan ya da idari kararla sayaç okumalarının durdurulduğu yerler oldukça sınırlı sayıda olmasına rağmen EDPK’nın getirdiği yeni düzenleme kapsamında halkımızın sağlığını korumak ve salgın riskini minimize etmek için gerekli hassasiyeti göstereceğiz.” dedi.

Kaynak: https://vandahaber.com/vedas-tan-sayac-okuma-aciklamasi/46115/

Sen Evde Kal Biz Görev Başındayız
0,00
4.04.2020
00:00

VEDAŞ ekipleri, koronaya karşı evde kalanlar için 7/24 sahada

VAN (İHA) – Korona virüsü salgınının yayılmasını önlemek ve riskleri en aza indirmek için vatandaşlara 'evde kal' çağrısı yapılırken, hayatın normal seyrinde devam edebilmesi için de Vangölü Elektrik Dağıtım A.Ş. (VEDAŞ) ekipleri 7/24 sahada görev yapıyor.

Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de korona virüsü nedeniyle tedbirler sürüyor. Çin'in Wuhan kentinde ortaya çıkan ve dünyanın dört bir tarafına yayılan korona virüsü, Türkiye'de de olağanüstü tedbirlerin alınmasına neden oluyor. Bu süreçte yürüttükleri çalışmalarla bir alkış hak eden VEDAŞ çalışanları, 7/24 görev yapıyor. Korona virüsüne karşı aldıkları tedbirler hakkında bilgi veren VEDAŞ Şirket Müdürü Emrullah Okuducu, vatandaşın evde kaldığı bu süreçte aileleriyle huzurlu bir ortamda zaman geçirebilmeleri için arıza bakım ve onarım ekiplerinin 7/24 sahada görev yaptığını söyledi. Okuducu, "İzinde olan personelimiz izinlerini gönüllü olarak iptal ederek adeta seferberlik bilinciyle bu zor günleri birlikte aşabilmek için görevlerinin başına döndüler. Merkezden sınırın sıfır noktasına kadar her yerde kesintisiz enerji akışı sağlamak için bizler sahadayız, görev başındayız. Kriz Eylem Planımız kapsamında planlı ve programlı bir şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Enerji akışında aksama yaşanmaması için gerekli tüm önlemlerin alındığını vurgulamak isterim" dedi.

Hastaneler için özel ekipler kuruldu

Kamu ve özel hastanelerinde enerji akışında aksama yaşanmaması için bu bölgeleri enerjilendiren hatlarda gerekli tüm tedbirleri aldıklarını ifade eden Okuducu, "Bu mevkilerde enerji kesintisi olması durumunda oluşan arızalara anında müdahale edilebilmesi için özel ekipler kurduk. Hastanelerde olası bir enerji kesintisi durumunda devreye girecek jeneratörlerin de kontrolleri ekiplerimiz tarafından yapılmaktadır. Sürecin başlangıcından bu yana hizmet bölgemizdeki il sağlık müdürlükleri ile anlık iletişim halindeyiz" ifadelerini kullandı.

Planlı elektrik kesintilerine ara

Yatırım, bakım ve onarım çalışmaları sırasında yapmak zorunda oldukları planlı elektrik kesintilerine bu süreç boyunca ara verdiklerini dile getiren Okuducu, "Virüs salgınının yayılmasını önlemek için vatandaşlarımızın bu süreçte evde kalmaları büyük önem arz ediyor. Şirketimiz ile ilgili bir işlemi olan tüketicimiz 186 numaralı çağrı merkezimizden ya da alternatif iletişim kanallarımızdan tüm işlemlerini rahatlıkla yapabilmektedir" diye konuştu.

"Sosyal mesafeyi koruyacak önlemler aldık"

Tüm hizmet noktalarında en yüksek derecede hijyen kuralları uygulandığını da sözlerine ekleyen Okuducu, "Çalışanlarımızın ve tüketicilerimizin temas ettiği tüm yüzeyler dezenfekte edilmektedir. Çalışanlarımızın ve tüketicilerimizin sağlığını korumak için güvenli sosyal mesafeyi koruyacak önlemler aldık. Hizmet noktalarımızın tamamında bulunan kurumsal televizyonlarımızda korona virüsü hakkında bilgilendirici videolar yayınlamaktayız. Emziren, hamile, engelli, kronik rahatsızlığı bulanan, 60 yaş üzerinde olan çalışanlarımıza idari izin verdik. Evde çalışabilecek pozisyonda olan ofis çalışanlarımız bu süreçte çalışmalarını evden sürdürmektedir" şeklinde konuştu.